خفن در خفن

خفن در خفن

من و تو اینجا در امان هستیم. ولی مواظب خودت باش!!!
خفن در خفن

خفن در خفن

من و تو اینجا در امان هستیم. ولی مواظب خودت باش!!!

دمای هوای زیر 46 درجه منفی

 

دمای هوا در شهر یاکوتسک در سیبری روسیه به -46 درجه رسید


این دختر تارزان واقعی است

 

تیپی دگره دختر بچه ای از یک والدین عکاس حیات وحش متولد شده و کودکی کاملاً غیر طبیعی را پشت سر گذاشته است. 

ادامه مطلب ...

ارتباط تازه گلشیفته این بار با بهروز وثوقی

 

هفته آینده قرار است تئاتری در آمریکا و کانادا به روی صحنه برود که بازیگران اصلی آن بهروز وثوقی و گلشیفته فراهانی هستند

ادامه مطلب ...

خاطرات یک مشهدی

دیشب به دخترم گفتم برو سرکن رو وََردار بیار ...!! دخترم گفت : چی بابا...؟ سَرکُن...؟ گفتم بعله ....! بدو بابا...! دخترم گفت سَرکُن چیه دیگه ....!

ادامه مطلب ...

کاریکلماتور

www.sohagroup.com 

اگر خودم هم مثل ساعتم جلو رفته بودم حالا به همه جا رسیده بودم

ادامه مطلب ...

پ. ن.پ

پ نه پ - 10 (طنز) 

این هم چند تا جک پ ن پ برا ی علاقمندان 

بروید روی ادامه مطلب

ادامه مطلب ...