خفن در خفن

خفن در خفن

من و تو اینجا در امان هستیم. ولی مواظب خودت باش!!!
خفن در خفن

خفن در خفن

من و تو اینجا در امان هستیم. ولی مواظب خودت باش!!!

کلاهبرداری آفریقایی

کلاهبرداری آفریقایی روش جدیدی نیست و سالهاست که از این روش برای اغفال بعضی ها استفاده میشود. مطالب زیر نمونه های از مکاتبات و ترغیب برای کلاهبرداری است که جهت اطلاع و آگاهی بالاخص جوانان در این وب گذاشته میشود تا اسیر این روش نشوند.

این خانم به نام استار ادوارد  خودش را معرف کرده بود.

esther.edward




ترجمه نامه های که این خانم برای من ارسال کرده بود:


       

       من خوشحالم برای دریافت پاسخ خود را به ایمیل من. در این مقطع زمانی من می خواهم شما بدانید که من شما را برای کمک تماس بگیرید نه در جهت آزار احساسات خود را در هر راه ، اما تنها نوع کمک های شما به من کمک کن از وضع حاضر من آمده است. قبل از ادامه من می خواهم به شما اجازه می دانم که پیشنهاد من در حسن نیت ساخته شده بود و تمام قانونی است و خطر ابتلا به رایگان. همه من از شما می خواهم در اینجا صداقت و نیت واقعی برای کمک به من در این معامله است. فایل پیوست عکس های شخصی من هستند را برای شما به اعتماد به نفس است که شما می خرید و فروش با شخص حقیقی ، و من خوشحال خواهد شد برای دیدن تو بیش از حد.

 
وضع موجود من خوب نیست و من خیلی خوشحال خواهد شد اگر به من کمک کنی به خارج آمده و شروع زندگی جدید در کشور شما ، و من شخصا به شما قول می دهم که شما هرگز نمی تواند پشیمانی کمک به من و من می توانم شما هیچ گاه اجازه نمی کردن. مهم ترین چیز هم اکنون برای ما به اعتماد به یکدیگر به خاطر اعتماد بسیار مهم است در این ماده. من تو را می خواهم که مسئولیت رسیدگی به همه چیز را درست مانند کسب و کار خود و نگه داشتن آن بسیار محرمانه است تنها بین شما و من. لطفا من می خواهم شما بدانید و درک تصویر روشنی از وضعیت من و به من کمک کن با همه صادق و صمیمی ، لطفا مهم ترین چیز در حال حاضر در این مرحله برای ما ایجاد اعتماد و ایجاد یک رابطه بسیار خوبی برای یکدیگر و من همچنین می خواهد شما را به درک کنند که این پولی که من می خواهم به شما ادعا می کنند و سرمایه گذاری برای من است و تنها چیزی که پدرم برای من تموم شده و چپ تنها امید من برای آینده ام داشته باشند ، لطفا صادقانه کمک ، درک شما و مراقبت نیاز است. لطفا وضعیت من بسیار بد است از آنجایی که من از دست رفته در اواخر پدر من ، در حال حاضر من مخفی در شهر به نام بصام در کنار ابیجان در ساحل عاج ، که جای من در تماس با شما.
 
در حال حاضر من در مخمصه جدی در خانه بصام در اینجا مهمان هستم مدیریت خود من چون من فقط می توانید برای دسترسی به این پول که بانک آن را آزاد از حساب در حال تعلیق که در آن پدر مرحوم من آن را برای انتقال به بعد قبل از سپرده خود را نا به هنگام اعدام محکوم کرد. من خواهد بود بسیار قدردانی اگر شما می تواند مطابق با دستورالعمل بانک به شما ارائه خواهد شد برای ما قادر به نهایی کردن این معامله را در اسرع وقت برای من برای من خارج شدن از این محل به کشور خود را به طوری که من می توانم ادامه مطالعات من و زندگی تازه شروع می شود. از آنجا که شما واقعا به من در این معامله کمک من به بانک دریافت اینجا و دریافت اطلاعات بیشتر از بانک می خواهم. اما قبل از من از بانک بازگشت در حال حاضر ، شما به من وعده که شما نشسته در زمانی که پول آن را به حساب خود و یا حتی سوء استفاده کنند از سن و سال من و یا جهل در کسب و کار من میشود.
 
با توجه به منطقه از سرمایه گذاری صندوق من فکر می کنم شما را آگاه خواهد شد که بهتر از من را در اینجا چون شما می دانید بهترین منطقه که سود بیشتری را در کشور خود عملکرد. بیشتر نگرانی من است برای من قادر به نتیجه گیری معامله صادقانه برای من به کشور شما آمده و ادامه مطالعات من است. لطفا من به شما سپردن و امیدواریم که شما به من اجازه نمی دهد پایین و به من خیانت می شود که صندوق به حساب کاربری خود شوید چرا که این پول تنها امید من برای آینده من و زندگی من است. لطفا لطفا پیام من بلافاصله پاسخ شما ایمیل من را دریافت خواهد کرد که من به عقب بر گردیم به شما من یک بار از بانک هستم.
  
ارادتمند ،
استر

************

امروز حالت چطور است؟ من امیدوارم که خوب است. من به بانک به عنوان ل شما را در ایمیل قبلی من گفت و معرفی شما به بانک به عنوان شریک خارجی برگزاری من و سرپرست من که این پول می شود انتقال به حساب شما برای سرمایه گذاری در کشور خود puppose ، مدیر بانک داد من متن قانون اساسی از برنامه که شما را درست خواهد شد پر از اطلاعات شما و رو به جلو آنها را در جهت آنها را به راه اندازی روند انتشار و انتقال از صندوق به خود را داشته account.l ضمیمه متن فرم درخواست را که به او داده شد من توسط مدیر بانک که شما را پر و ارسال به بانک در حالی که تماس یا ارسال درخواست به بانک برای انتشار و انتقال این پول بلافاصله به حساب. لطفا نامه درخواست را پر کنید با اطلاعات لازم و ارسال بانک thorugh آن توسط ایمیل به عنوان آنها مرا مطلع است و adviced.Here بانک اطلاعات تماس ؛

  COFIPA بانک سرمایه گذاری روسل Immeuble Botreau -- 5ème Étage Delafosse خیابان ابیجان فشار خون 411 آبیجان 04 ساحل عاج وزارت امور خارجه وجوه آقای پترسون ری تلفن : + 225 02227785 پست الکترونیکی : info.cofipa.ci emailclick.com @ پیام پست الکترونیکی : ray_patter@yahoo.com
 
هنگامی که شما در ارسال تقاضای خود را به بانک به همراه نرم افزار ، سعی کنید به من اطلاع بلافاصله برای من آن را پیگیری می کنند تا بتوانند قادر به تماس با شما درآمده است. حالا شما همه چیز را به من به عنوان پدر و مادر من هیچ دیگر نه بیشتر ، فقط همه چیز را hanlde درست مثل خود شما و لطفا ، حفظ کند و ممکن است شما prmoise almight راهنمای و پاداش شما grately برای هر چیزی شما به من کمک out.furthermore ، اجازه بدهید می دانم اگر شما را شروع کرده اند از مطالعات امکان سنجی در منطقه ای که شما بیش از این پول وجود دارد در کشور خود سرمایه گذاری نماید. خوب ، من فکر می کنم می دانید بهتر است در جایی که سرمایه گذاری این پول را به عنوان انسان تجربه کسب و کار نیز لطفا مطمئن شوید که شما چیزی به شدت محرمانه نگه دارید ، به هر وسیله آشکار به کسی حتی نزدیکترین دوست خود نمی کنند ، چرا هستم و گفت به دلیل این است که مردم بسیار بدجنس و طماع در این جهان امروز ، من هیچ بد از مردم در کشور خود نمی خواست به من صدمه دیده و یا حتی مرا بکشند به خاطر پول وقتی که من به کشور شما وارد شدند ، شما تنها فردی که می داند و در مورد این کار به من خیانت نمی .
 
لطفا سوال در منطقه شما درک نه برای من برای شما آشکار سازد.
 
تشکر از شما و خدا شما را برکت دهد.
 
ارادتمند ، استر




****
امروز حالت چطور است؟ ل را از طریق ایمیل مطالب خود را همراه با اطلاعات بانکی خود را که شما برای انتقال این پول به شما ارسال خواهد شد country.l حرکت در یک بار به همراه بانک اطلاعات بانکی خود را در جهت مقابله با بانک در خصوص انتقال این رفته پول را به country.l شما را از تحولات مطلع یکبار concude ل در دیدار با بانکی ، takecare و روز دوست داشتنی.



 ارادتمند ،استر.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد