خفن در خفن

خفن در خفن

من و تو اینجا در امان هستیم. ولی مواظب خودت باش!!!
خفن در خفن

خفن در خفن

من و تو اینجا در امان هستیم. ولی مواظب خودت باش!!!

افشای کلاهبرداری آفریقایی و روشهای آنها


کلاهبرداری آفریقایی روش جدیدی نیست و سالهاست که از این روش برای اغفال بعضی ها استفاده میشود. مطالب زیر نمونه های از مکاتبات و ترغیب برای کلاهبرداری است که جهت اطلاع و آگاهی بالاخص جوانان در این وب گذاشته میشود تا اسیر این روش نشوند.

این خانم به نام جویس Awuse  خودش را معرف کرده بود. 


 


سلام عزیز ،
 
Goodday.
 
با تشکر از پاسخ بسیار دوست داشتنی خود را به من می دهد me.It بسیاری از لذت و شادی وقتی که من خواندن reply.However خود ، امیدواریم که همه به خوبی با شما به همراه خانواده خود. همانطور که خود را ، با وجود این حقیقت که ما هنوز خود ما دیدن چهره به چهره اما به نظر من شما به عنوان یک فرد از حکمت است. اما همانطور که همه ما می دانیم که sincerelity و درک بسیار مهم است در هر relationship.It من بسیار خوشحال به شما به عنوان شریک زندگی من داشته باشد. سن ندارد و در هر رابطه مهم نیست چون آن چیزی را من به عنوان pilars یا fundations ارتباط صادقانه را مشاهده کنید ، درک و wisdom.indeed ، من تو را به نام شخص شما از حکمت به دلیل پاسخ خود را از من به شما خواندن possesed کیفیت.
 
با این حال ، به عنوان من شما را در ایمیل قبلی من گفت که ای کاش برای به اشتراک گذاشتن ایده زندگی شخصی من با you.Although ، نام من است خانم جویس awuse شهروند سن Liberia.my است 23yrs.i هستم سرگرمی incomplexion.my عادلانه به شرح زیر است خواندن ، پخت و پز ، رقص و چیزهای دیگر اجتماعی که برای حفظ برخی از 1 خوشحال به عنوان احساس می کنم که خوشحال وقتی که من خواندن پست الکترونیکی خود را. در حال حاضر من ماندن در جمهوری سنگال Refeguee کمپ داکار توسط مداخله پلیس نگه داشتن نیروی مهلک به علت بحران جنگ داخلی که در کشور من رئیس جمهور لیبریا در طول چارلز Tarlor دولت اتفاق افتاده است که involed زندگی دوست داشتنی من از پدر و مادر آقا و خانم ریموند Awuse. اما من جان سالم توسط رحمت خدا almighty.Indeed ، پدر من ، وزیر منابع معدنی در کشور من لیبریا بود در حالی که مادر من معلم مدرسه ابتدایی بود.
 
لطفا ، من می خواهم این مشکل را با شما این است به من اخلال در تمام روز من اینجا هستم برای به اشتراک گذاشتن در camp.i شما این کار را با اعتماد به نفس و اعتماد کامل است که شما به من شکست نمی گفت. اگر چه من هیچ جایگزین دیگری به علت درد و استرس در این حوالی هست در اردوگاه از این بگم که من عمیقا به عنوان تصمیم گرفت برای شما choosed به عنوان شریک زندگی من و یا helper.when پدر من در آن موجود قبل از جنگ در کشور ما وجود آمد مبلغ (5،500،000 $ میلیون دلار ما) پنج میلیون پانصد هزار ایالات متحده امریکا دلار نگه داشته بود / در خانه سپرده مالی کشور در اروپا قبل از جنگ شد. لطفا ، من نمی دانم چگونه می توانید از این پول به سمت من به طوری که من آن را آموزش و پرورش و علاقه من به contiunel استفاده و زندگی جدید من داشته باشد. لطفا ، من شما را به considermy اوضاع و به من کمک کن با اعتماد و اطمینان به طوری که این پول می شود انتقال به حساب خود را به عنوان شریک زندگی من و سپس از آنجا شما قادر خواهید بود به من کمک کند به می آیند را به کشور شما و continuel مثل من آموزش و پرورش و آزادی من.
 
در واقع ، من مطلع در مورد این بانک سپرده سرمایه گذاری ، پس در آن وجود دارد پاسخ به من گفتند که به دلیل وضعیت refuguee من است که آنها صندوق به من متوجه نمی بدون توجه به آنها می دانند که من نزدیک ترین خویشاوندان به این صندوق سپرده به بانک شده است وجود دارد کودکی تنها از اواخر parent.But من اگر من را یک شریک قابل اعتماد است که مایل و قادر به از طرف من ایستاده که آنها را به صندوق شخص از طرف من متوجه هستم که من خیلی نگران این پیدا صندوق به دلیل وضعیت زندگی من است.
 
اگر چه من به تو نگفته این همه چون من باور کامل دارند در شما است که شما در مورد اطلاع transsaction بیش از من و سن و سال من من می توانم چنین مقدار پول رو تحمل کنم و حتی سرمایه گذاری آن هستم لطفا کمک ترسم مرا به این صندوق را به حساب شما تضمین پس که من آن را از دست نمی بانک و یا استفاده از آن به عنوان پول unclaimed یا از دست رفته صندوق زیرا تنها امید من برای life.Meanwhile ، به یاد داشته باشید که به من سپرده تمام اعتماد به نفس و اعتماد من در تو است که شما به من شکست نا امید نیست و یا من در آخرین. اگرچه ، به عنوان آن در حال حاضر ، من به شما این اعتماد را به خوش آمد و نشان دادن رحمت خود را بر زندگی من می خواهم.
 
صداقت من وعده برای شما این است که این معامله نخواهند کرد به هیچ وجه به ارمغان می آورد problem.as من گفت ، این پول بود در بانک ها در اروپا در اواخر پدر من سپرده شد وقتی که او موجود اینجا را بر روی زمین به عنوان بانک به خوبی می دانم که من هستم بعدی kin.all آدرس تماس از بانک با me.Please هستند ، خرس با من ، آیا من از شما درخواست می کنم ، من می خواهم از شما بشنوم که فورا در این ایمیل خوانده شده به طوری که من به شما نحوه تماس با شما بگویید بانک برای اطلاعات بیشتر در مورد این صندوق سپرده. لطفا با من درد و رنج در اینجا من به عنوان دیگر نمی توانستم بخوابم و نه به صلح من و من تفکر بسیار به خاطر این money.Beside ، من نیاز به کمک فوری شما به خاطر life.hope من از شما بشنوم.
 
لطفا در صورت امکان سعی می کنن منو با این شماره (00221777458963) است ما کلیسای برگرد پاستور تلفن شماره پاستور تیموتی Kulley اینجا در اردوگاه refuguee تماس بگیرید چون من به او گفتم که من از شماره تلفن خود را لطفا خرس با من دریافت احساس رایگان با من تماس بگیرد در هر زمان به من گفت : ما پاستور او به من اجازه می دانم برای دریافت تماس خود را به طوری که من خود را بیشتر در مورد این fund.indeed ، نظریات خود را در نظر داشته باشید که من به سرعت زندگی من با اعتماد کامل و مطمئن برای شما فاش چون قصد من این است که می شود در اطراف با شما به طوری که من آموزش من به عنوان به خوبی احساس شادی به عنوان یک فرد contiunel.
 
اگر چه ، لطفا اجازه دهید این ایمیل را لمس ذهن شما و رحمت بر وضعیت من چون من به هیچ جایگزین دیگر برای آزادی من به جز مداخله الهی خود را به عنوان آمده اید اطراف به من recure out.However ، من معتقدم که من گوش به عقب از شما قرار دارد به طوری که من به شما جزئیات بیشتری به من بدهید.
 
ارادتمند
 
جویس Awuse
 


******


سلام عزیزحال شما چطور است امروز من امیدواریم که که همه چیز خوب است با شما به عنوان لذت من است برای تماس با شما پس از مشاهده ایمیل خود را که واقعا به من علاقه به داشتن ارتباط با شما خواهد بود اگر شما تمایل با من داشته به طوری که ما می توانیم برای شناختن هر دیگر بهتر و ببینیم که چه چیزی اتفاق افتاده است در آینده است. من بسیار خوشحال خواهد شد اگر شما می توانید به من از طریق ایمیل من برای نوشتن ساده ترین ارتباطات و بدانید همه چیز در مورد یکدیگر ، در اینجا ایمیل من است(joycenet13@yahoo.com) من خواهد شد منتظر از خود را می شنوید که من برای شما آرزوی بهترین راه حل برای تمام روز خود را.ارادتمند شما دوست جدید.جویس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد