خفن در خفن

خفن در خفن

من و تو اینجا در امان هستیم. ولی مواظب خودت باش!!!
خفن در خفن

خفن در خفن

من و تو اینجا در امان هستیم. ولی مواظب خودت باش!!!

بی حجابی یواشکی

 


 


به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ، اگر در طول روز گذری در خیابان ها و مراکز شهر داشته باشید حتما با مدهای عجیب وغریب زیادی مواجه شده اید . لباس ها و مدل موهایی که هیچ هماهنگی با جامعه ایرانی – اسلامی کشورمان ندارند.


مانتوهای بدون دکمه ،ساپورت های چسبان و مدل موهای عجیبی که معلوم نیست از کجا پایشان به جامعه ما باز شده و حالا مورد استفاده برخی از جوانان قرارگرفته است .رسوخ این گونه پوشش ها  به مرور زمان باعث ترویج نوعی بی حجابی در جامعه شد که در بین جامعه شناسان به بی حجابی یواشکی معروف شده است.

بی حجابی هایی که این روزها به یک مسئله عادی در خیابان های شهر تبدیل شده است و گر چه این گونه پوشش ها توسط اقلیتی محدود مورد استفاده قرار می گیرد اما قبح شکنی همین تعداد در جامعه اسلامی پیامدهای نا مطلوبی در آینده خواهد داشت.

**این گونه بی حجابی ها چگونه در کشورمان ترویج پیدا کرد؟

کشور ما به عنوان کشوری با جامعه جوان و پویا همیشه  مورد هجوم کشور های غربی به منظور تسلط و سلطه سیاسی بوده است و برای رسیدن به هدفشان از مسیر های مختلفی وارد شده اند. این کشور ها وقتی دیدن از مسیر جنگ  رو در رو نمی توانند بر کشور ما مسلط شوند از راه فرهنگی که یکی از آنها حجاب است وارد شدند که به نظر می رسد در این کار موفق نیزبوده اند . ماهواره ها و شبکه های اجتماعی نیز از ابزار این جنگ که به جنگ نرم معروف است به حساب می ایند که خود ما آن را وارد خانه هایمان می کنیم.

این شبکه ها با نشان دادن بعد زیبایی از بی حجابی جوانان را به طور غیر مستقیم تشویق به استفاده از پوشش هایی می کنند که مد نظرشان است وکم کم باعث شده اند این گونه پوشش ها را در جامعه ما عادی جلوه دهند.

حتی در مواردی با ایجاد کمپین هایی با عنوان (نه به حجاب ) دست به مقابله رو در رو با حجاب می پردازند.

**تشویق به بی حجابی از راه برگزاری مسابقه

شبکه های ماهواره ای واجتماعی به منظور گسترش بی حجابی در بین جوانان از راه های مختلفی استفاده می کنند که یکی از آنها  برگزاری مسابقه های شیک پوشی در شبکه های اجتماعی و وعده جوایز است که جوانان را تشویق می کند از خود در پوشش های مختلف عکس گرفته و منتشر کنند تا نام آنها به عنوان شیک پوش ترین جوان در شبکه ها انتشار پیدا کند .که برخی از افراد ناآگاه دست به این اقدام می زنند و همین باعث می شود افراد بیشتر به انجام ان تمایل پیدا کنند و در نتیجه  همین موضوع باعث ترویج بی حجابی در جامعه می شود.
 
**حجاب متناقض با آزادی؟!
شبکه های ماهواره ای با نشان دادن لباس های باز بر تن جوانان به نوعی درحال گسترش این ذهنیت هستند که حجاب با آزادی به ویژه آزادی فردی متناقض است و در مواردی حجاب را نقض حقوق بشر معرفی می کنند که جلوی انجام فعالیت های اجتماعی را به خصوص از زنان می گیرد.
 
**خانواده ها در اولویت

خانواده ها با تربیت فرزندانی که روزی قرار است اینده کشور را دردست بگیرند و آشنایی آنها با فرهنگ اصیل ایرانی – اسلامی می توانند در مقابله با بی حجابی که این روزها به صورت آرام و به اصلاح یواشکی درحال گسترش در جامعه است بپردازند.

آشنایی کودکان با فرهنگ عاشورایی و هدف امام حسین از قیام که چیزی جز حفظ دین نبوده در این امر بسیار موثر است و توجه بیشتر مسئولان فرهنگی کشور به بحث ترویج حجاب از مسیر های فرهنگی به مانند فیلم ها می تواند اقدام موثر دیگری باشد که شبکه های ماهواره ای خارج از کشور از خیلی زودتر به فکرترویج بی حجابی از این مسیر بوده اند و حال ما نیز می توانیم از همین ابزار در جهت مقابله با آن استفاده کنیم.

,وای بر این دنیای



,وای بر این دنیای پر شده از جنگ و خون و انفجار و آتش
خدایا ما را از دست این قدرت دوستان بی وجدان نجات بده.
خدایا بشریت را به راه راست هدایت کن
خدایا تمام دنیا پرستان زورگو را از کره خاکی بردار.