خفن در خفن

خفن در خفن

من و تو اینجا در امان هستیم. ولی مواظب خودت باش!!!
خفن در خفن

خفن در خفن

من و تو اینجا در امان هستیم. ولی مواظب خودت باش!!!

۷ روش تغییر دیدگاه وقتی شرایط را نمی‌توان عوض کرد

۷ روش تغییر دیدگاه وقتی شرایط را نمی‌توان عوض کرد

 

گاهی عوض کردن محیط اطراف غیر ممکن است یا اگر هم باشد به این زودی‌ها امکان‌پذیر نیست. نه می‌توانید گذشته را تغییر دهید و نه می‌توانید کسی را مجبور به انجام کاری کنید؛ پس چه باید کرد؟

دیدگاهتان را تغییر دهید. این کار نگرش شمارا نسبت به محیط تغییر می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا علی‌رغم وجود شرایط غیر قابل کنترل رشد کنید.

ادامه مطلب ...

6باور ذهنی غلط که مانع موفقیت شما شده است


باور ذهنی غلط که مانع موفقیت شما شده است

اغلب اوقات تنها چیزی که شما را از موفقیت دور می‌کند و به سمت شکست سوق می‌دهد موانع ذهنی هستند. اگر مغرتان را به درستی کنترل نکنید، مغز کنترل شما و زندگی‌تان را در دست می‌گیرد. متأسفانه بیشتر افراد مجموعه‌ای بیهوده از باورهای مخرب و جملات تأکیدی منفی را در درون ذهنشان ایجاد کرده‌اند که مثبت اندیشی آن‌ها را نابود و چشم‌انداز روشن آینده را برایشان تیره و تار می‌کند. این زندان ذهنی بیشتر انسان‌ها را به بردگی کشانده و مانع موفقیت و رشد و تعادلی آن‌ها شده است. واقعیت این است که شما می‌توانید و باید این باورهای مخرب را از بین ببرید و میله‌های این قفس ذهنی را یک بار برای همیشه بشکنید تا یک عمر آزاد و رها زندگی کنید.

 

ادامه مطلب ...

دست یابی به اعتماد به نفس بالا

6 راه سریع برای دست یابی به اعتماد به نفس بالا

 

ادامه مطلب ...

19 ;کار برای موفقیت های بزرگ

۱۹ کار کوچکی که موفقیت های بزرگی برایتان به ارمغان می آورند

لالی داسکال در مطلب تازه ی خود می نویسد: «من شانس این را داشته ام که در کنار رهبران بزرگی از کسب و کار های مختلف به فعالیت بپردازم و در میان آنان الگوی ثابتی کشف کرده ام: موفقیت آنها در وهله ی اول نتیجه ی اقدامات کوچکی است که بار ها و بار ها تکرار می شوند».

او در ادامه ۱۹ مورد از این کارهای کوچک را ذکر می کند؛ کارهایی که هر کسی می تواند برای اولویت بندی امورات خود و دستیابی به موفقیت، آنها را انجام دهد.

 

ادامه مطلب ...