خفن در خفن

خفن در خفن

من و تو اینجا در امان هستیم. ولی مواظب خودت باش!!!
خفن در خفن

خفن در خفن

من و تو اینجا در امان هستیم. ولی مواظب خودت باش!!!

افشای کلاهبرداری آفریقایی


کلاهبرداری آفریقایی روش جدیدی نیست و سالهاست که از این روش برای اغفال بعضی ها استفاده میشود. مطالب زیر نمونه های از مکاتبات و ترغیب برای کلاهبرداری است که جهت اطلاع و آگاهی بالاخص جوانان در این وب گذاشته میشود تا اسیر این روش نشوند.

این خانم به نام فاطی Faith  خودش را معرف کرده بود.

 
 

سلام عزیزترینم من.
من به شما بسیار تشکر می کنم برای نوشتن به من و چه کار می کنید بیش از وجود دارد. آرزو دارم برای شما 1 روز در کشور شما دیدار خواهد کرد. خب من می نویسم به شما هم اکنون با صداقت و حقیقت از آنجا که ما هنوز پیش از ملاقات.

اما من درخواست کمک شما و من خیلی خوشحال خواهد شد اگر شما می توانید مرا به حق کانال با کمک خود را به وضعیت من در حال حاضر منجر شود.
 
و من می خواهم خودم را به خوبی برای شما شناخته می شود ، من می خواهم از این فرصت به معرفی خودم را برای شما بار دیگر استفاده کنید. من دوشیزه ایمان فرد Sanka (23) دختر ساله از جمهوری لیبریا. و من می دانم که این طرح ممکن است برای شما کمی تعجب اما لطفا در نظر است.


من (در اواخر) پدر Dr.Fred Sanka.Was مدیر طلا و الماس شرکت معدنی مدیریت را در کشور من لیبریا در غرب آفریقا است ، اما او بود wickedly توسط شریک تجاری اش به اعدام محکوم کرد در یکی از نشست های تجاری خود را در انطرف دریا مسموم شدند.

با این حال پس از مرگ من پدر من مادر گام جمع آوری تمام خانه پدرم در اواخر و پول و لذت بردن با خانواده اش چرا که او فرزند ندارد. او در بسیاری موارد سعی کنید به من قبل از کشتن من توانستم با یک سند بسیار مهم (ایالات متحده 3.7m $) سه میلیون هفت صد هزار ایالات متحده Dollars.Which پدر مرحوم من سپرده در یکی از بانک پیشرو در لندن و دگرمن فرار ؛ که من هستم نزدیک ترین خویشاوندان به این سپرده.

در ضمن من با مشکل تامین اعتماد فرد ارزشمند که می تواند به من کمک کند بدون betrayers و انتقال این پول به سمت خود و به من کمک کردن به طوری که من می تواند بیرون آمدن از اردوگاه پناهندگان در این لیست به شروع life.The بانک بهتر saddled به من گفت که من باید برای شریک خارجی خواهد کرد که از طرف من به عنوان امانت من ایستاده و پول را به حساب خود را با تایید من از با موقعیت من به عنوان پناهنده خواهند پول رها کنند مستقیما به من منتقل نگاه کنند.

علاوه بر این ، من بانک اطلاعات تماس برای شما ارسال کردم به محض دریافت پاسخ مثبت از طرف تو و به یاد داشته باشید من دادن از همه شما از این اطلاعات به دلیل به من اعتماد کن ، بر شما عزل و من دوست دارم صادقانه و درک شخص ، وفادار و حقیقت و شخص دید.

در اینجا شماره تلفن (+221 77 666 7861 از پدر جانسون برگرد که مسئول نماز ما و کلیسا در اینجا در اردوگاه و شما می توانید مرا در هر زمان تماس از طریق شماره بالا را تایید ، و لطفا به من پاسخ خود را ارسال فورا دریافت می کنید این نامه.

لطفا وعده عزیزم من که شما را حفظ خواهد کرد این همه معامله های مخفی و محرمانه و من قول خوشبختی و شادی را به خانه شما.

از شما به امید خواندن soonest و لطفا من را خوب تماس بگیرید.
ارادتمند شما ،

ایمان.
Hello My Dearest.
I thank you very much for writing back to me and how are you doing over there. I wish to meet you one day in your country. Well I am writing to you now with sincerity and truth since we have not yet met before.

But I am asking for your assistance and I will be so glad if you can lead me to the right channel with your assistance to my situation now.
 
And I want to make myself well known to you, I will like to use this opportunity to introduce myself to you once again. I am Miss Faith Fred Sanka (23) years old girl from Republic of Liberia. and I know that this proposal might be a little surprise to you but please do consider it.


My (late) father Dr.Fred Sanka.Was the managing director of a gold and diamond mining company in my country Liberia in west Africa, but he was wickedly poisoned to death by his business associate on one of their business meeting in oversea.

However after my Father death my step mother collected all my late father house's and money and enjoy with her family because she has no child. She try many occasions to kill me before I managed to escape with a very important document of (US$3.7m) Three Million Seven Hundred Thousand U.S Dollars.Which my late father deposited in one of the leading bank in London & lt;  which I am the next of kin to this deposit.

Meanwhile I am saddled with the problem of securing a trust worthy person who can help me without betrayers and transfer this money into his position and assist me out so that i can come out from this refugee camp at list to start a better life.The bank said to me that I should look for a foreign partner who will stand on my behalf as my trustee and have the money transfered into his account with my approval since with my status as a refugee they will not release the money directly to me.

Furthermore, I will send the bank contact information to you as soon as I receive a positive response from you, and remember I am giving you all this information due to the trust I deposed on you and I like honest and understanding person,faithful and truth and a person of vision.

Here is telephone number ( +221 77 666 7861 of the Rev father JohnSon who is in charge of our prayer and church here in the camp and you  can call me any time through the number above ok, and please send me your reply immediately you receive this letter.

Please my darling promise me that you will keep all this transaction Secret and Confidential and I promise to bring happiness and joy to your home.

Hoping to read from you soonest and please do call me ok.
Sincerely Yours,

Faith.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد