خفن در خفن

خفن در خفن

من و تو اینجا در امان هستیم. ولی مواظب خودت باش!!!
خفن در خفن

خفن در خفن

من و تو اینجا در امان هستیم. ولی مواظب خودت باش!!!

راز کلاهبرداری آفریقایی از نوع خیریه ای


 

کلاهبرداری آفریقایی روش جدیدی نیست و سالهاست که از این روش برای اغفال بعضی ها استفاده میشود. مطالب زیر نمونه های از مکاتبات و ترغیب برای کلاهبرداری است که جهت اطلاع و آگاهی بالاخص جوانان در این وب گذاشته میشود تا اسیر این روش نشوند.


 نام من خانم کیت Sule ، بیوه به اواخر Mr.Sule است

کورت ، مالک سابق شرکت نفت و گاز ، در اینجا

در دبی. من 68years قدیمی ، مبتلا به مدت طولانی

سرطان پستان. از همه نشانه من

وضعیت رو به وخامت است و واقعا آن را کاملا

آشکار است که نمی خواهد زندگی می کنند بیش از 2 ماه

با توجه به پزشکان من است. دلیل این است که سرطان

مرحله به مرحله بسیار بد رفت.

   

من ترحم شما می خواهید نیست ، بلکه من باید اعتماد کنید. من در اواخر

شوهر در اوایل سال گذشته از حمله قلبی فوت کرد ، و

در طول مدت ازدواج ، ما نمی تواند تولید

هر کودک است. شوهر مرحوم من بسیار ثروتمند بود و بعد از

مرگ او ، من به ارث برده تمام کسب و کار و مال خود را.

دکتر به من توصیه کرد که نمی خواهد زندگی می کنند بیشتر

از 2 ماه ، پس من هم اکنون تصمیم به گسترش تمام من

ثروت ، به کمک و عمدتا به توسعه

موسسه خیریه در آفریقا ، امریکا ، آسیا و اروپا است.

  

من متاسفم اگر شما توسط ایمیل من خجالت کشیدم. من در بر داشت

آدرس ایمیل خود را در فهرست بزرگ وب گوگل ، و من

تصمیم گرفت برای تماس با شما ، اما اگر به هر دلیلی شما پیدا

این توهین آمیز ایمیل ، شما می توانید آن و چشم پوشی کنید

پذیرفتن عذرخواهی کنم. قبل از شوهر مرحوم من فوت کرد او

سرمایه دار خیلی مهم عمده نفت در اسپانیا و واریز مبلغ

25 میلیون دلار (بیست و پنج میلیون دلار) در

شرکت در اروپا چند سال پیش ، همه اینا هیچ کدوم من

سمت چپ در حال حاضر شما به این وجوه جمع آوری و نیاز

انتشار خودتان آن را به سازمان های خیریه.

  

به طوری که وقتی میرم زیر آفتاب روح من استراحت می تواند در صلح است. بودجه

خواهد شد به طور کامل در دست و امیدواریم که خدا مدیریت

به شما حکمت را لمس زندگی بسیار زیادی است که

نگرانی اصلی من است. 20 درصد از این پول برای شما می شود

زمان و تلاش ، در حالی که 80 ? می رود به موسسه خیریه لطفا در پاسخ به این

آدرس پست الکترونیکی ، katesule4life@aim.com

برآورد پاسخ سریع شما.

  

خدا شما را برکت دهد.

Sule خانم کیت
katesule4life@aim.com
لطفا اطلاعات مربوط به شما در صورت INTERESTED.YOU هستند می تواند با وکیل من در اسپانیا صحبت کنم.
نام و نام ----------- ----------- -------- OCUPATION آدرس ایمیل
--------- ------09:58 ب.ظ 2010/04/10
---------------------
دوست عزیز من ،

این به من بی اندازه بزرگ لذت شنیدن از شما ، و من این فرصت تصرف شما تشکر می کنم برای آمدن به نجات من و همچنین به شما اجازه می دانم که این معامله است و معامله مستقیم به جلو قانونی دارد. من کسی را با وجدان. اگر این معامله بود به هر نحوی غیر قانونی ، من به شما راست بگویید دور به طوری که می دانید در کار باشد و تصمیم گیری برای خودتان. اما می خواهم که در همه ، و شما بعدا خواهید دید و درک کنند که نیست. من واقعا درک نگرانی شما و من می خواهم شما را بهره مند از صندوق ، شما باید آن را در ذهن داشته باشد که که این پول برای مرگ نیست چون من هنوز زنده است اما نیاز به کمک های خود را پس لطفا به من کمک کن من تو را می دانم می تواند و من به مراقبت از بقیه چیزها. من امیدوارم که شما از طریق ایمیل اول من هم به شما را ندارد از خجالت تو دیگه مرا نمی شناسند. من آدرس ایمیل خود را از طریق اینترنت و ایمان من به شما انتخاب. خب با توجه به سوال شما اظهار شده توسط شما ، من واقعا متوجه احساس شما نسبت به کسب و کار وجود دارد اما در اکثر می شود اعتماد است که به همین دلیل من به شما اعتماد در این معامله از خانواده شوهرم اواخر حمل هستند ستمکاران و میخواهند داشته باشند همه که به آن تعلق دارد به ما ، تا theirself. من تا به حال هیچ گزینه ای از خانواده من فوری و گسترده در داخل و خارج دبی خودداری کرد
توزیع منابع مالی ما به خاطر آنها می خواهند آن را نگه دارید به خود را دارند. من didn't بدانید که چگونه به حرکت از وجوه و توزیع آن را به سازمان های خیریه ، بنابراین من در قرار دادن سرنوشت برای آزمایش و ساخت تماس تصادفی منجر شد. من آدرس ایمیل خود را از دایرکتوری وب ایمیل و تصمیم به معرفی گرفتاری های من و این معامله. ارتباط با من تنها تو در این لحظه در رابطه با این معامله. و من هر علت انجام در غیر این صورت ندارد ، جز شما قصد دولت خود را به برداشت کمک کنید. نگذار شک و تردید شما را از ترس و شک در مورد معامله به خاطر من به شما این فرصت عظیم و من می دانم آن را به شما اگر شما با مهربانی میتوانید به این معامله های مخفی و confidencial و اجازه دهید خدا که ما در خدمت شما که منجر به پاسخ به نفع من پیشنهاد شما برای کمک به ادعای صندوق و اهدا آن به سازمان های خیریه. درست مانند من در پست اول من به تو اظهار داشت ، این صندوق در حال حاضر در بخش خصوصی و امنیتی در یک بانک در اسپانیا. من می توانم به این وجوه خودم را به عنوان نتیجه ادعا نیست ، (1) من تحت درمان های پزشکی رفتن. این پلید تمام اشکال دارو ، و در حال حاضر من فقط در مورد چند ماه به زندگی می کنند ، به گفته متخصصان پزشکی
(2) من می خواهم از خدا می شود و مهربان به من و من قبول روح و غیره ، من تصمیم به دادن صدقه به سازمانهای خیریه و کلیساها را ، تا من می خواهم این را یکی از کارهای خوب آخرین بار در زمین است. به همین دلیل من به دنبال کمک های خود را به عنوان ذینفع صندوق ایستاده و بازیابی آن از طرف من و توزیع آن را به سازمان های خیریه می باشد. همه اسناد و مدارک لازم مورد نیاز برای دریافت وجوه از امنیت و در بانک را در اختیار من هستند و من به آنها ارسال خواهد شد برای شما بعد از ما باید به نتیجه گیری می آیند و به توافق رسیدند. نه در مقابل.
.
من می خواهم تو به من حرفهای شما که شما بسیار صادقانه و مستقیم رو به جلو با من وقتی که پول می شود برای شما ، تا زمانی که شما می توانید این معامله را با موفقیت اجرا و کمک و توزیع آن ، من را به سازمان های خیریه می دهد. بنابراین ، من باید به شما برای بازگشت به من
پس از مسائل ، (1) که شما در موقعیت به عنوان خدا مورد اعتماد باشد
از ترس شخص با چنین مقدار زیادی از بودجه و توزیع آن را به
سازمان های خیریه. (2) که به شما آماده هستند تا امضاء نامه تضمین با وکیل من از طرف من به دلیل مشکل سلامتی من ، به روشنی بیان
شرایط این معامله ، شامل درصد و توزیع وجوه باقیمانده را به سازمان های خیریه ، به عنوان وکیل من خواهد بود که شاهد زندگی خود را از وعده توزیع پول من را به سازمان های خیریه به طوری که من اطمینان داد که پول امن خواهد شد در شما وفا دستان خود را حتی زمانی که مرده هستم. (3) که شما مایل به تماس با شرکت امنیتی و بانک برای بحث درباره شرایط انتشار پول ، به طوری که صندوق می تواند آزاد شده و انتقال به شما خواهد شد. (4) که شما را کاملا درک این معامله تا این مرحله و به شما آماده هستند تا تحت این شرایط را ادامه دهید. (5) جزئیات کامل شما است که من می توانم به جلو به وکیل من در اسپانیا برای تماس با شما و شما جزئیات بیشتری در مورد چگونگی شما قادر خواهید بود به ادعای این صندوق از جانب من به من بدهید. به محض این که من دریافت پاسخ خود را که به شما آماده هستند تا تحت این شرایط ادامه ، پس من شما را با تمام جزئیات از جمله بانک و مشخصات وکیل من برای امن انتشار صندوق مزین کردن. اما اگر شما هر گونه سوال به این مرحله ، بپرسید و من خواهد شد بیش از شاد برای پاسخ دادن به آنها. و من هم به شما تمام اسناد و مدارک لازم و این معامله شرکت های امنیتی را به این نتیجه ارسال
جزئیات همانطور که در شرایط بحرانی هستم. در اینجا ضمیمه از ورود من و از شوهر مرحوم من و وضعیت حال حاضر من است ، پس اگر شما واقعا می خواهید به من کمک کند این کار را با مهربانی. با تشکر برای پست الکترونیکی خود ، و من به خدا متعال با رحمت بی نهایت او را دعا برای شما پاداش.

باشد که خداوند به شما برکت دهد.
ارادتمند
کیت دو سول.
10:13 ق.ظ 2010/04/12

----------------------------------

Greeting's,

 

My Dear Friend,

 

It gives me a great imense of joy to hear from you, and I seize this opportunity to thank you for coming to my rescue and to also let you know that this transaction is a straight forward and legal transaction. I am someone with a conscience. If this transaction was in any way illegal, I would tell you straight away so that you know what is involved and decide for yourself. But it is not like that at all, and you will later see and understand that. I do really appreciate your concern and I want you to be the beneficiary of the fund, you have to have it in mind that this money is not for the death because I am still alive but need your assistance so please do help me I know you can and I will take care of the rest. I hope you were not too embarrassed by my first email to you since you do not know me. I got your email address through the internet and my faith chooses you. Well regarding to your question stated by you, I do really understand the way you feel but in business there most be a trust that is the reason why I am trusting you to carry on this transaction since my late husband family are wicked and want to have all that belongs to us to theirself. I had no option since my immediate and extended family in and outside Dubai refused to

distribute our funds because they want to keep it to themselves. I didnt know how to move the funds out and distribute it to charity organizations, so I resulted in putting fate to test and making a random contact. I got your email address from the web email directory and decided to introduce my plight and this transaction. I am communicating with only you at this moment with regards to this transaction. And I would not have any cause to do otherwise, except you state your intention to withdraw your assistance. do not let your skepticism bring fear and doubt regarding the transaction because I am given you a huge opportunity and I know it will benefit you if you can kindly keep this transaction secret and confidencial and let the God that we serve that lead you to reply my offer to help you claim the fund and donate it to the charity organizations. Just like I stated in my first mail to you, this fund is presently in a private security and in a bank in Spain. I cannot claim these funds myself as a result of, (1) I am under going medical treatment. It has defiled all forms of medicine, and right now I have only about a few months to live, according to medical experts

(2) I want God to be merciful to me and accept my soul and so, I have decided to give alms to charity organizations and churches, as I want this to be one of the last good deeds on earth. It is for this reasons I am seeking for your assistance to stand as the beneficiary of the fund and retrieve it on my behalf and distribute it to charity organizations. All the necessary documents required to get the Funds out of the security and in the bank are in my possession and I will be sending them to you after we must have come to a conclusion and reached an agreement. Not before.

.

I need you to give me your words that you will be very honest and straight forward with me when the money gets to you, So long as you can execute this transaction successfully and help me distribute it to charity organizations. Thus, I would need you to get back to me on the

Following issues, (1) That you are in a position to be trusted as a God

fearing person with such a large amount of fund and distribute it to

charity organizations. (2) That you are ready to sign a letter of guarantee with my lawyer on behalf of me due to my health problem, clearly stating

the terms of this transaction, including your percentages and distributing the remaining funds to charity organizations, as my lawyer will be a living witness that you fulfil your promise of distributing my funds to charity organizations so that I am assured that the money would be safe in your hands even when am dead. (3) That you are willing to contact the security company and the bank to discuss the terms of releasing the funds, So that the fund can be released and transfer to you. (4) That you fully understand this transaction up to this stage and you are ready to proceed under these terms. (5) Your full details which I can forward to my attorney in spain to contact you and give you more details on how you will be able to claim this fund on my behalf. As soon as I receive your reply that you are ready to proceed under these terms, then I will furnish you with all details including the bank and my attorney’s details for the secure of the release of the fund. But if you have any questions up to this stage, please ask and I will be more than happy to respond to them. And I will also send you all the necessary documents to conclude this transaction and the security company

details as i am in a critical conditions. Here is an attach of my pictures and my late husband and my present condition, so if you really want to help me kindly do so. Thanks for your mail, and I pray to almighty GOD with his infinite mercy to reward you.

 

May God bless you.

Best regards

Kate Sul.

 

 

 

 

 

                                                                 

MY_ PICTURE. JPG  (29k) view                       MY_CONDITION.JPG (51K) view

 

 

                                                            


MY_HUSBAND_AND_I.JPG(22k) view     MY_ PRESENT_CONDITION.JPG

                                                                    (15K) view

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد